TILLBAKA!♥

 
Hej hej! Förlåt om jag inte bloggat på länge men har inte haft tid eller ork. Men nu lovar jag att börja blogga som vanligt igen alltså en gång om dagen! Det har hänt väldigt mycket sen jag blogga senast vi har bland annat åkt på klass resa och nu ikväll ska vi gå ut och ät gott för pengarna som blev över! Idag i skolan har vi övat inför imorgon då är det skolavslutning och nästan alla i vår klass ska uppträda "the cup song" till låten "somebody that i used to know" ska bli så kul och jag måste erkänna att vi är grymt duktiga! Juste jag har också vart hos frisören och klippt av mitt hår så nu har jag ganska kort... bild finns här nedanför! Aja, pöss pöss på er! :* ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0