Köpt jeans idag dåh!♥

Hej hej! Idag har jag varit med Lisa och Sofia och köpt ett par jeans tills imorrn för dåh ska vi ju få träffa vår nya klass till högstadiet! Ska bli sjukt kul och jag längtar ihjäl mig! Och imorrn ska jag också ha två ridlektioner i rad för att jag ska rida igen för jag missa en lektion när jag var på one direction konserten 8 maj! Men vi slutar tidigt imorrn för vi ska ju träffa klasserna och så bara så vi börjar 9 och slutar typ halv 1 så jag hinner kanske vara med någon för min ridning börjar 5! Sedan har vi haft samhällskunskaps prov idag som gick helt ok faktiskt! Och snart måste jag börja läsa lite för jag ska redovisa en bok på fredag som jag inte ens har börjat läsa på... Aja, ni får ha det så gött herrå! :* ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejhej! Hoppas du mår bra? :I

Du har en jätte fin blogg!! :)

Kika gärna in på min!;)

2013-05-28 @ 20:56:41
URL: http://mi-corazon.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0